Національно-патріотичне виховання на уроках предметів математично-природничого циклу
Кожен навчальний заклад для дитини повинен стати осередком становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.
А саме, перед освітянами поставлено задачу: формування засобами змісту навчальних предметів якостей особистості, що характеризуються ціннісним ставленням до суспільства, держави, самого себе та інших.
У навчальному процесі необхідно системно здійснювати виховання в учнів громадянської позиції; вивчати та популяризувати історію українського козацтва, зберегати і пропагандувати історико-культурну спадщину українського народу; поліпшувати військово-патріотичне виховання молоді, формувати готовність до захисту Вітчизни.
Іншим важливим аспектом формування національно самосвідомої особистості, на думку авторів методичних рекомендацій, є виховання поваги та любові до державної мови. Володіння українською мовою та послуговування нею повинно стати пріоритетними у виховній роботі з дітьми. Мовне середовище повинно впливати на формування учня-громадянина, патріота України.
Зокрема, у навчально-виховний процес мають впроваджуватися форми і методи виховної роботи, що лежать в основі козацької педагогіки.
Матеріали до засідання (додатки)
/patri_otichne_vikhovannja-fizika.docx
/geografija.ppt
/pr-informatika.docx
/praktichni_zavdannja_z_khimiji_nacionalno-patrioti.docx
/tekstovi-zadachi.docx
/plan_zasidannja_rajonnogo_mo.pub
/pr-informatika-gran2.docx
/zadacha_opitmizaciji-prikhodko.doc
/vishivka.pptx
/widatn_ukransk_m.doc
/velikie.doc
http://meteopost.com/weather/climate/
https://ukrstat.org/uk/operativ/operativ2014/gdn/dvn_ric/dvn_ric_u/dvn_kv14_u.htm
|